27 Mart 2016 Pazar

Minyatür nasıl bir hobi ?

                                           
Minyatür yapmaya başlayalı 2 yıl oldu diyebilirim. Öncelikle bilmeyenler için resim sanatı olan minyatürden bahsetmediğimi belirtmek isterim. Günlük hayatta kullandığımız , aklınıza gelecek her şeyi küçük boyutlarda yapmak diyebiliriz aslında. Türkiye'de çok fazla ilgilenen olmasada biraz araştırma yaptığınızda ilgilenen birkaç kişiye ulaşabilirsiniz. Herkesin sevebileceği bir hobi değil sanırım çünkü bazı insanlara anlamsız gelebiliyor. Ama bir kere sevdin mi bir daha vazgeçemiyorsun. İlk yazımda bunlardan bahsetmek istedim. Sizinde düşüncelerinizi merak ediyorum.
                                                             www.miniatolyem.com

1 yorum:

  1. Benim için minyatür, küçücük bir alana bir insanı mutlu edebilecek herşeyi sığdırabilmek demek. Onu mutlu eden hatıraları, sevdiği yerleri, dost olduğu kitapları vermek demek, üstelik hep yanında taşıyabileceği şekliyle. Minyatür hakkında hep mi böyle hissediyordum? Tabi ki hayır! Sevgili roommateime parasını çarçur ettiğini söylediğim, bir anlam yükleyemediğim, küçük oyuncaklara benzettiğim şeylerdi bir zamanlar minyatürler.. Ta ki roommate bana ilk hediyesini yapana kadar. Küçücük bir minyatür kitapta en güzel anılarımız var şimdi ve ben onlara ne zaman istesem dokunup gülümseyebiliyorum. Minyatür en güzel hediye! Sizinde keşfetmenizi umuyorum! :)

    YanıtlaSil